معاون سیاسی ـ. اجتماعی استاندار خوزستان گفت: در تلاش هستیم تا مجوز‌های بیشتری را در حوزه تاسیس و ایجاد گالری‌ها در سطح اهواز  و استان با تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم صادر کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌حسین حسین‌زاده، معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان بیان داشت: برای اولین بار در خوزستان تابلوهای هنری با سطح بسیار بالا را مشاهده کردیم و این که آثار بسیار زیبا و ارزنده‌ای در   نمایشگاه فروش آثار هنری ارایه شده با توجه به علاقه‌مندی قبلی و بازدید از گالری‌های زیادی که در گذشته داشته‌ام، این بازار فروش آثار هنری از سطح بسیار بالایی برخوردار است و آثار بدیع و ماندگاری را شاهد هستیم.

وی با اشاره به مطالبات هنرمندان افزود: صدور مجوز در کمترین زمان از جمله مطالبات به حق جامعه هنرمندان است و در تلاش هستیم تا مجوزهای بیشتری را در حوزه تاسیس و ایجاد گالری‌ها در سطح اهواز  و استان با تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم صادر کنیم زیرا با توجه به پیگری‌های انجام شده متاسفانه متوجه شده‌ایم که به ندرت مجوزی در حوزه تاسیس گالری صادر شده است و یا اصلا صادر نشده است.

حسین‌زاده در پایان گفت: در آینده‌ای نزدیک مسایل و مشکلات جامعه هنری از جمله بحث نبود گالری‌ها، نبود اکسپوها و مهمتر از همه فرهنگ گالری‌داری را در شورای فرهنگی استان مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

حضور معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان بازار فروش آثار هنری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.